Winkeltje

Het laatste winkeltje van Doel, het is gesloten nu.

99huismarcella2013GRAFFITI

Je kon er staande en hangende lampen kopen, vuren en ijskasten, potten en pannen met geëmailleerde bloemen, een mooi olijfkleurig plastic kaasmolentje. Dat wil ik, ik ga het haar eens vragen als Marcella terug is.

99huismarcellaLUSTERSelectroappartaten

Da baasjes zijn weg. De katten niet. Twee madammen in een zwarte Mercedes komen elke zondagmorgen met bakken verse kattenbrokken. De kommetjes krijgen wekelijks een grondige afwasbeurt. De katjes van Doel worden niet vergeten.

99huismarcellaKATTENMADAMMEN

De baasjes zijn weg, niet voor altijd, als het aan Sjarel ligt. Er is een nieuw rolluik, Rudy herstelt de rolluikkasten. “Wat kan ik anders doen, ik kan toch straks niet aan onze pa gaan vertellen dat ik niets gedaan heb?” De mensen van Doel worden niet vergeten.

99huismarcella2013RUDYhersteltROLLUIK

